Cursus

Audio cursus

10 dagen Uitstelgedrag aangaan met de kracht van meditatie [Engels]

10

Elke dag ontvang je een audio les van ongeveer 12 minuten waarbij je tips ontvangt om uitstelgedrag tegen te gaan

10

Oefen een korte mindfulness meditatie oefening elke dag en pas de praktische tip toe

 

10-daagse audiocursus

Wat zul je leren?

Heb je last van uitstelgedrag en wil je hier graag iets mee doen? Vind je het moeilijk om ergens aan te beginnen?

Dan is deze 10-daagse cursus voor jou.

*Kost je slechts 12 minuten per dag
*Leer je uitstelgedrag aan te pakken

-

Ik ben Dr. Yvette Vermeer en ik weet er alles van dat uitstelgedrag je werk en privéleven negatief kan beïnvloeden.

-
-

Wat gaan we doen?

✓ IN DEZE CURSUS ZUL JE MEER LEREN OVER UITSTELGEDRAG EN HOE MEDITATIE

✓ WE GAAN ONS VERDIEPEN IN DE 5 G’S, GEDRAG, GEVOEL, GEDACHTEN, GEMOTIVEERD BLIJVEN EN GEEN TIJD VERSPILLEN.

✓HIERBIJ ONDERZOEKEN WE WAT UITSTELGEDRAG IS EN WAT JIJ ERAAN KUNT DOEN

✓ELKE LES BEVAT EEN PRAKTISCHE TIP EN EEN GERELATEERDE KORTE MEDITATIEOEFENING.

Dag 1

Wat is uitstelgedrag?

We beginnen met het onderzoeken wat uitstelgedrag is en waar het vandaan kan komen. Is uitstelgedrag echt een tijdsmanagement probleem of een motivatie probleem? We gaan ons richten op motivatie.

Dag 2

Hoe kan uitstelgedrag zich uiten?

Het herkennen van uitstelgedrag is enorm belangrijk om het te verminderen en vervolgens te stoppen. Vandaag verdiepen we ons in hoe uitstelgedrag zich op verschillende manieren kan uiten. Herken jij jezelf in bepaald gedrag en types?

Dag 3

Herken uitstelgedrag

Om uitstelgedrag te kunnen stoppen is het belangrijk om bewust te worden van je gedrag en de negatieve consequenties. Vandaag gaan we hier dieper op in door onderscheid te maken van jezelf en je gedrag. 

Dag 4

Gevoel met de emotie check

Wetende dat het niet zelf-reguleren van gevoel een grote aanleiding is voor uitstelgedrag is anders dan het daadwerkelijk voelen van emoties. Een belangrijke stap om uitstelgedrag te verminderen is om bewust te worden van je emoties en om ze te ervaren.

Dag 5

Omgaan met gevoel

Het ervaren en verdragen van gevoel kan lastig zijn vooral als je druk bent en gewoon moet gaan werken. Vandaag gaan we daarom een stapje verder met zelfregulatie en de emotie check. Wat voel je en hoe kun je ermee omgaan?

Ben je er klaar voor?

Benieuwd naar de andere dagen?

Write Way

Mindfulness workshops en coaching gericht op academisch schrijven

Volg ons

nl_NL_formalDutch